mandag den 2. april 2012

Timse = Tim C = Tim Christensen

D. 10.marts var Britt og jeg til endnu en FANTASTISK koncert med Tim Christensen. Det var min sjette koncert med Timse (hvor de 2 har været med DML).  Fik taget en masse gode billeder og fik endda en autograf!! Det er første gang, at jeg har oplevet at Tim C. har givet autografer til hans koncerter. Fik lavet det første lo forleden (ja flere er selvfølgelig i støbeskeen :-)).


Tim Holtz bogstaverne siger: Surprise me - hvilket er titlen på en af Tims nye sange.

Jeg har gennem årene fået lavet en del layouts med Tim Christensen - tænkte at jeg ville dele dem med jer og lavede denne collage. Loet i nederste højre hjørne er et dobbelt lo, og det var ikke så glad for at blive til en kvadrat :-)

Hvad med dig? Har du en musiker, som du aldrig bliver træt af at høre LIVE. Bliver de koncerter også til loer eller tager du slet ikke billeder til sådan en event?

Fortsat god påskeferie til de heldige (som mig;-))

27 kommentarer:

Jean sagde ...

Hold da op du har lavet mange LOér med ham.
Rigtig fedt...

Jeg har ingen sangere jeg er vilde med høre meget blandet musik :)

Alfie sagde ...

@Jean: Tusind tak - jeg hører ogs meget blandet musik, men Tim C´s musik gør bare et eller andet :-)

Hanneby sagde ...

@jean ... hun er helt ustyrlig vild med ham....

:) ... flotte LO´er annelisbeth... skal vi snart have lavet en pakkeliste til turen ?

Knus

lonol sagde ...

Hé hé man er da ikke i tvivl, når man lander her =D
Nogle fantastiske layouts, du har har lavet af T.C. gennem årene. Jeg er vild med de danske rock mama´er. Men ingen billeder, ingen scrap.
God påske

Vivi sagde ...

Hold op en flot samling lo'er. Man kan vel spotte en fan når man får et vink med en vognstang..... god påske

Alfie sagde ...

@Hanne: definer´ustyrlig ;-). Hvad mener du med pakkeliste?

Alfie sagde ...

@lonnie: Tusind tak - Danmark har også mange gode kvindelige sangere (en favorit hos mig er Lis Sørensen). Men man kan jo godt scrappe en begivenhed uden billeder. Fx med biletten, billeder fra pressen eller en reklame fra spillestedet.
God påske også til dig:-)

Alfie sagde ...

@Vivi: mange tak - okay man kan vel godt definere mig som en fan ;-)

God Påske.

Anonym sagde ...

Det lyder til at I rigtig hygger hjemme hos dig i dag :) Jeg er vild med dine Tim C LOs, du fanger bare stemningen rigtig godt.
Kommer du på SAM?

Jeg er helt syg med Queen, men eftersom jeg blev født tre måneder før Freddie Mercurys død får jeg aldrig fornøjelsen af at opleve ham live :( Til gengæld har jeg set AC/DC og Kiss live hvilket var meget store oplevelser og det kunne jeg gøre igen og igen.

Jette Munkbøl sagde ...

Det er virkelig flotte Lo du har lavet med Tim, han er også god. waw det er mange koncerter du har været til, det er også en fantastisk oplevelse:)
Vi har virkelig fået mange gode Danske kunstner de sids
4-5 år. Jeg kan lide lide af det hele, men jeg er jo noget ældre en dig, er vild med Gasolin og gnags, danse med drenge, det er dem fra min vild tid, ha ha. Men jeg er også vild med Joey moe - Medina - Rasmus Nøhr - Lina Rafn og en masse andre, høre meget musik. Mit helbred er ikke til at gå til kocert mere, øv øv. Nej jeg har ikke lavet LO i nu, men når jeg finder billederne fra mine gamle koncerter, skal der da et par billeder i bunken til LO.
God påske:)

Alfie sagde ...

@Maria: Tak for rosen - ja jeg kommer til SAM. Ja tænk at have været til koncert med Queen - det må have været det vildeste.

Alfie sagde ...

@Ingejc: 1000 tak :-)

Alfie sagde ...

@Jette: Mange tak - ja han er For******** god:-)
Hvor ærgeligt at dit helbred ikke holder til koncert, men så er det da oplagt at få de gamle koncertbilleder ud af skuffen op på papiret. Personligt har jeg det sådan, at når jeg scrapper en begivenhed, så gennemlever jeg den lige igen :-)

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen super fede LO'er du har lavet!! :)
..og en skøn måde at genopleve det hele på.
Tja...jeg ville voldsomt gerne have haft en masse koncert billeder med Elvis, men det er jo i sagens natur ret udelukket *SUK* :D...men koncerter med Poul Krebs har jeg været til mange af, har desværre ikke mange billeder, men et enkelt LO kunne det nok blive til :)

Karina Beck sagde ...

Det er et rigtig flot LO og et godt billed.

Gitte sagde ...

Sikke nogle flotte layouts.

Rafns hjørne sagde ...

Skønne LO'er - hvor sjovt, at lave et LO fra alle de koncerter du har været til med ham.

Alfie sagde ...

@Thanni: 1000 tak - ja det er en fed måde at opleve det hele igen. Se du hellere og få lavet det lo med Poul Krebs, når det nu ikke kan blive Elvis ;-)

Alfie sagde ...

@Karina: Tak - må indrømme jeg blev helt paf, da jeg fik billedet igennem picasas nye program - det blev sååå godt:-)

Alfie sagde ...

@Gitte: Mange tak:-)

Alfie sagde ...

@Rafn: Takker - koncerter er en stor del af mit liv (det er ikke kun TimC), når det ikke lige er mine unger og mand det drejer sig om. De sidste par år er det blevet mere nødvendigt for mig at scrappe min BOM, og der kommer Tim C helt klart ind:-)

Thanni sagde ...

Jeg har lavet et LO med Elvis (selvfølgelig ;)..)..og der kunne laves mange flere, for som du selv skriver så kan billeder jo findes mange steder :)

Stinne sagde ...

Hej Søde alfie

Long time no see..... håber bumpene er ryddet af vejen og du er videre der hen hvor du ønsker! Det er så godt at høre fra dig og se du er i live med scrap mellem fingerne! Jeg håber vi ses på sam ....

KNUS Stinne

PS vidunderlige lo er med Tim C. Hr kun hørt ham live på skanderborg een gang - fed koncert!

Annette / aka sagde ...

For det første: Velkommen tilbage i blogland. Kan forstå du har holdt en pause.
Var et mon ikke dig jeg fulgte i starten af min blogtid - på Alfie-design (el. lign. blognavn ?) Og så blev du væk....???
Det er rigtig flotte ting du laver. Fede lo'er med TC.

Jeg har lavet masser af layouts fra familebegivenheder, og enkeltoplevelser/naturen - og så gik der ellers kortproduktion i den...Og senest en dobbelt-flytning. Så hurtige projekter passer i mit liv lige nu.
Men jeg har lige købt en smashbog - og lagt den i en flyttekasse. Så når I andre er nået videre, så skal jeg nok i gang med at smashe... haha.
Er spændt på at følge dig.

Alfie sagde ...

@Stinne: Tak søde - super dejligt at være tilbage og høre fra jer alle sammen. Vi ses da helt sikkert på SAM!

Alfie sagde ...

@Annette: Tusind tak - skønt at være tilbage. Jo min blog hed alfie design før - synes den trængte til en update;-)

Man må jo sige at en smash bog er ideel, når man har lidt plads i en periode og når det skal gå lidt hurtig, så den er da perfekt for dig med alt den flytning :-)

Jette Munkbøl sagde ...

Ja det kan jeg godt følge dig i, jeg kommer også i gang med LO, men der er så meget nyt der skal prøves hele tiden, ha ha.
Jeg glæder mig faktisk til jeg skal lave LO,
af min store børn, koncerter, bryllup osv:)
Tror måske du lige har rygget mig lidt nærmere :D