mandag den 9. april 2012

Hjemvendt fra Sverige.

Ja så tog vi lige 4 dage i Sverige. Pludselig havde vi mulighed for at tage i Janniks bedsteforældres sommerhus sammen med hans søster, svoger og deres to drenge. Vi har ikke før overnattet deroppe , så tidligt på sæsonen, og den første nat hvor vi sov i annekset (uden varme), var det godt nok koldt, da der var frostgrader. Så slog vejret op og der blev plusgrader og det var okay grader om natten. Ellers en skøn tur med som sagt omskifteligt vejr. Tog lige et par billeder:

Den ene dag så der sådan ud!
Og næste morgen vågnede vi op til dette!!!
Derudover fik jeg min Smashbook fra K&C (selvom jeg egentlig ville hente den på SAM?), og den har jeg fået lavet nogle lækre sider i. En del af udfordringen med at smashe i Sverige, var at skulle bruge det som jeg hurtigt at fået puttet i tasken!

Hvad med dig? Har du også været på påskeferie? og har du smashet den?

6 kommentarer:

Gitte sagde ...

Fine billeder. Ja det er noget omskifteligt det vejr. Vi har været hjemme i påsken, der var lige nogle ting som skulle ordnes herhjemme.( En ny beklædning på redskabsskuret.) :-)

Mio sagde ...

Dejlige billeder af jeres tur. Fedt at du har fået lavet noget i din nye smash bog tillykke med den : )
Rigtig god aften

lonol sagde ...

Ha ha, foråret der aldrig kom. Det er vildt med forskellen på dine 2 dejlige billeder =D
Nej ingen påskeferie og ingen smash

Alfie sagde ...

@gitte: tak. Det er da fedt hvis man får udrettet det man har sat sig for i påsken.

Alfie sagde ...

@Mio: Tak :-)

Alfie sagde ...

@lonnie: Ja det var vildt med det snevejr :-)
Øv at du ingen ferie havde - det er alle vel undt.

Har hørt noget om at du skal sidde sammen med os til SAM (fra Hanneby) - glæder mig til at hilse på dig :-)