torsdag den 19. april 2012

SAM

Så fik jeg endelig tid til at lave et indlæg om min fede weekend i Roskilde. Havde lige et par statusrapporter der desværre ikke skrev sig selv ;-)

Var jo som sagt afsted med de dejlige scrappeduller - Hanne, Britt og Lillian. Overnattede på vandrehjemmet ved havnen, hvor vi havde en meget morsom aften.

Og jeg fik faktisk lavet en del! Først liiiige et lo til med Tim C!!!  ;-)   Lynlåsen er liftet fra Dorit, som har flere forskellige ideer til lynlåsbrug. Og flere af dem vil helt sikkert blive lånt.


Så skulle jeg selvfølgelig lave en Smash side om selve vores weekend. Det er kun billedet , dymo og "US" + lidt journal der er sat på efter hjemkomst:



Så lavet jeg en side med billeder og minder fra 10. klasse og en side med minder om min farmor. Smashbogen er perfekt til minder som jeg aldrig vil få lavet en 12 x12 lo med:




Så fik jeg selvfølgelig købt en masse lækre ting - en scalloped punch, en notebook punch (loooove it), D-ring album, endnu en smashbook, lidt papir og en maaaaasse lækkert smashtilbehør.

Til slut vil jeg lige nævne hvor fedt det var at hilse på flere "blogvenner" IRL - super dejligt :-)

Hvad med dig? Var du til SAM? Fik du lavet noget? Eller rendte du bare rundt med et konstant rødglødende Dankort?

32 kommentarer:

Rysse sagde ...

Sikke meget du nåede. Jeg var nok mest en af dem med dankortet.

Jean sagde ...

Hold da op.. du kan da finde ud af at få lavet noget der :)
Skønt med ham tim :)

Jeg var der som shopper en masse timer og slæbte ud tihihi...

Alfie sagde ...

@Rysse: Så længe der var dækning, så går det jo nok ;-)

Alfie sagde ...

@Jean: Jeg plejer for det meste at få lavet noget, men dette var faktisk lidt usædvanligt:-)

Rafns hjørne sagde ...

Sikke en masse du fik lavet - fantastisk flot.
Jeg var desværre ikke til SAM, men ud fra alle jeres beskrivelser lyder det jo som en fantastisk weekend.

Anonym sagde ...

Det var super hyggeligt at møde dig på SAM :) Og dit LO er suuuuuuper lækkert og SMASH-siderne ligeså.

Lyder til at være nogle lækre ting du fik købt!

morkaren sagde ...

Jeg var så en af dem der ikke var til SAM, men jeg kan godt love dig at visakortet sagtens kan gløde alligevel, men det ser godt ud det du fik lavet, så lidt har du da siddet ned. knus morkaren.

Gitte sagde ...

Super flotte ting du har lavet. Jeg var på besøg og lod dankortet gløde lidt. :-))

Charlotte Ravn sagde ...

Skønne ting du har lavet! Det var super hyggeligt, at hilse på dig....selvom der gik et stykke tid, før jeg opdagede at du sad lige bagved hihi!

Karina Beck sagde ...

Jeg er da imponeret over, hvor meget du nåede! Flot!
Jeg får sjældent lavet någet på de crops!
Og denne gang stod jeg i butik.

Hanneby sagde ...

Ha ha ha ALFIE....

Nu er det jo ikke fordi jeg er scrapekspert ... i hvertfald ikke på den måde ...

Tak for en hyggelig weekend :) ... KNus

lonol sagde ...

Nej og jeg er ikke dankort ekspert, ikke på den måde..
Tak for en dejlig weekend

Gitte sagde ...

Et superflot LO med Tim C. Og selvfølgelig skal man da smashe SAM ....hvorfor har jeg ikke tænkt på det. Dine sider er bare geniale - især med den lille bil "distination unknown" haha
Næste gang må vi mødes ....men du har sikkert som mig rendt rundt som en hovedløs høne og handlet, shoppet og scrappet :-))

Mio sagde ...

Var en af dem der var afsted til SAM ingen Dankort , kun kontanter tihi... Både det at have styr på hvorefter jeg bruger samt at ingen ved (bortset fra mig) hvor mange jeg bruger ; )
Lækkert Lo og super skønne smash sider : )
Jeg får aldrig lavet noget som helst når jeg er afsted, med skønt at have bord og stol, så man kan stille sine indkøb fnisss.

Pia sagde ...

wow lækkert lo og sikke flot dekoreret smash bog så lækker

Annette / aka sagde ...

Flot lo - og fedt med den Dorit-lynlås.
Dine smashsider er bare så lækre og overbroderede. Det er en kunst at kunne det - og de så stadig er flotte og overskuelige.
Jeg var på besøg søndag på SAM - og for rundt og sagde hej, og powershoppede. Skøn dag - men jeg så ikke dig ! ÆV da osse.

Sarah sagde ...

Halløjsa.
Har jo været lidt på standby her i år og havde da slet ikke opdaget at du havde flyttet bloggen. Kunne heller ikke forstå at det var så længe siden der havde været noget nyt fra dig i min blogreader.
Lækkert Lo og Smash-sider fra SAM
Hav en god weekend.

Alfie sagde ...

@Rafn: Tusind tak - ja det var en super dejlig weekend :-)

Alfie sagde ...

@Maria: Også rigtig hyggeligt at hilse på dig. Så fedt at du gad at gå over til mig at hilse på - når jeg nu er så dårlig til det. Var virkelig imponeret over din LP album - sååå fedt.

Alfie sagde ...

@Morkaren: Tak skal du ha´.

Alfie sagde ...

@Gitte: Mange tak - håber at du fik nogle gode ting.

Alfie sagde ...

@Charlotte: 1000 tak - helt iorden at du havde fokus på andre ting (Scrapting måske ;-))

Alfie sagde ...

@Inge: Tak - det var nogle skønne dage.

Alfie sagde ...

@Karina: Før i tiden fik jeg lavet meget mere herhjemme, men det gør jeg desværre ikke mere. Så når jeg har en HEL weekend for mig selv, så skal der altså også scrappes :-)

Alfie sagde ...

@Hanne: Tak og i lige måde :-)

Nu er det altså ikke fordi jeg er HYGGE ekspert, ihvertfald ikke på den måde! Men jeg har dog hygget mig et par gange..... LOL.

Alfie sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Alfie sagde ...

@Lonnie: I lige måde - det var rigtig hyggeligt at få mødt dig IRL:-)

Alfie sagde ...

@Gitte: Tusind tak - synes selv det er fed proces at smashe eventen, mens man er på lokation. Så dig godt på et tidspunkt ude i cafeteriet, men ville ikke forstyrre jer i jeres mad :-)

Alfie sagde ...

@Mio: Jeg havde faktisk også hævet kontanter inden sam, og brugte kun mit dankort meget lidt. Så denne gang havde jeg lidt mere styr på hvor meget jeg brugte :-)

Alfie sagde ...

@Pia: Tusind tak skal du have.

Alfie sagde ...

@Annette: 1000 tak - ja den lynlås giver en feed effekt. Jeg er næsten sikker på at jeg så dig sammen med Henriette - men I stod og snakkede med nogle andre og ville ikke forstyrre :-)

Alfie sagde ...

@Sarah: Tusind tak - ja det med at være standby kender jeg alt til - sjovt som real life nogle gange sætter ens online life på standby :-)