onsdag den 4. april 2012

Et Tim C layout *hvisker*

Efter at have forsvaret mig imod "onde" tungers hvislen om at jeg ER Tim C fan, synes jeg at det var på plads at lave et lo til :-P. Så ind imellem aflevering af unger til legekammerater, et ihærdigt forsøg på at lave en statusrapport til arbejdet og blogsurfing formåede jeg igår at kreere dette lo. Måske ikke så stilfuldt og æstetisk som det i mandags, men tilgengæld et lo med en historie bag.
Var som sagt overrasket over at Tim C. for en gang skyld stillede op til autografskrivning, og stillede troligt op i kø sammen med Britt. Da han så skal til at skrive på min billet, får han øje på min T-shirt. Det er en T-shirt med logoet fra albummet: "Honeyburst", som Tim gav til nogle fans på sin FB side engang i 2009.  Synes at denne lille snak var værd et lo ;-)


Et par nærbilleder:




For en del år tilbage gik jeg meget på bogmesser og der mødte jeg ofte forfattere og fik signeret mine bøger. Det kan egentlig ærge mig lidt at jeg aldrig fik scrappet de små samtaler, som jeg havde med dem :-)
Har du også haft et møde med en kendt person, som gjorde indtryk på dig? Har du scrappet det?

25 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Et skønt layout, som jeg godt kan forstå du har sat i ramme... hvor tit får man lige sådan en autograf.
Ønsker dig en rigtig god påske.

calmlund sagde ...

Fedt LO, alle LO'er behøver jo heller ikke at være stilfulde - mine er meget forskellige.
Jeg tror aldrig jeg har mødt en kendt person face to face og snakket med ham/hende. Går jeg ikke så meget op i :)

Alfie sagde ...

@nedergaard: Takker for rosen - må indrømme at jeg faktisk ikke har sat det i ramme. Rammen om loet er bare en flyveramme (hedder det det?)som jeg altid sætter mine loer i, når jeg skal tage billeder af dem :-) Loet sidder i album ligesom alle de andre ;-)

Alfie sagde ...

@Camilla: 1000 tak - Har aldrig været augtografjæger, men hvis jeg kan møde en person som jeg beundrer, går jeg nok lidt op i det ;-)

Alfie sagde ...

@Inge:Tusind tak.

Vivi sagde ...

Superflot lo, flot sat op....

Alfie sagde ...

@Vivi - 1000 tak.

Hanneby sagde ...

Flot Alfie... :) ..

det er da et skønt og stilfuldt LO .... :) .... men det er rigtigt der er ikke så meget på som du plejer ( host ... hosst.... ) ....

Dejlig dag til dig og familien... ses snart :)

Alfie sagde ...

@Hanne: Tak :-)
Hvad mener du - der er da bølgepap på ;-P

SES :-)

Mette sagde ...

Flot LO, jeg elsker når du fortæller dine små historier på Layoutet, det giver en dejlig "hel" oplevelse. Tim, ville jeg da også gerne have en snak med ;-)

Alfie sagde ...

@Mette: Tusind tak - bliver så glad for at høre at mine "historie" loer giver mening.

Gitte sagde ...

Flot layout. Dejlig historie der fulgte med.

Alfie sagde ...

@Gitte: Mange tak - ja jeg synes også historien er sød.

morkaren sagde ...

Flot at du fastholder dit gyldne øjeblik i et LO, og den ramme du fotograferer i er da smart, jeg har mødt Sanne Salemonsen og Dirck Passer og sikkert flere for så mange år siden at jeg ikke tænkte i autografer og jeg havde slet ikke fotografiaperat den gang, og at der var noget der kom til at hede scrap kunne jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig. god påske og knus morkaren.

Alfie sagde ...

@morkaren: Tak - ja for mig er det essensen af scrapbooking :-)
Tænk at have mødt Dich Passer - han skulle have været en fantastisk personlighed. Ja scrapbøger har jo altid eksisteret - at alle har tilgang til et kamera har ikke ;-)

Dortesjs sagde ...

flot LO og tillykke. faktisk har jeg været og kommet i Tomas Møllehaves hus i Hornbæk. han har også indskrevet en kort sekvens om mig og min daværenden forlovede i en af hans bøger.ti hi..

Alfie sagde ...

@Dorte: Tusind tak - kender ikke Tomas Møllehave, men går udfra at han er forfatter ;-) Det er da fedt/sjovt at komme med i en bog.

Anonym sagde ...

jeg synes det er fedt at du er sådan en passioneret fan og hvor er det et lækkert LO - er vild med de talebobler. og lækkert med autografer - det er lidt sjovt :)

god aften

Karina Beck sagde ...

Det er et flot layout. Lækkert råt baggrunds papir til de stærke farver. Jeg synes, at det er godt, at du fik scrappet den oplevelse også!

Jeg har engang mødt og snakket med Mother Terasa på tre mands hånd i Calcutta. Jeg var ydmyg i situationen og kunne ikke få mig til at tage kameraet frem. Nogle situationer skal bare være et godt minde. Men derfor kan jeg jo godt scrappe det ; )

Charlotte Ravn sagde ...

Skønt layout og en dejlig historie du har scrappet.
Rigtig god påske!

lam sagde ...

kanon lækkert layout med mange fede detaljer. Rigtig god påske

Alfie sagde ...

@maria: 1000 tak - jeg elsker mine koncertloer :-)

Alfie sagde ...

@Karina: Mange tak - jeg bliver glad hver gang jeg formår at lave nig et BOM lo.

WAUW - Mother Teresa. Hvor vildt - det MÅ du scrappe.

Alfie sagde ...

@Charlotte: Tusind tak:-)

Alfie sagde ...

@Lisette: Tak for roserne :-)