tirsdag den 24. april 2012

Nytårstaffel og PIF

Faldt lige over denne fødselsdagsudfordring hos Scrap Sisters og tænkte at den der lige passede til de billeder jeg havde fra nytårstaffel i min søns klasse.


Og så en lille hængeparti :-)
For et lille års tid siden modtog jeg en skøn scrappakke fra Dorit der indeholdte en masse lækre ting specielt til mig. Dette var fordi jeg havde deltaget i hendes PIF (Pay It Foreward).  Inspireret af filmen af samme navn går det ud på at man får tilsendt en personlig scrapgave, og senere giver en scrapgave videre til en anden. Men for at ikke nogen skal føle sig fanget eller andet kædebrevsagtig, er det noget man selv melder sig til og deltager i.

Så hvem har lyst til at deltage i denne PIF?
Hvis der er flere, trækker jeg lod :-)
Frist: 29. april.



22 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert layout! Det ser godt ud med de røde highlights(hedder det mon det ? ; ) )
Jeg springer PIF over.

morkaren sagde ...

Flot LO, som din søn vil være glad for at se på når han bliver lidt ældre. det der PIF kræver da lidt mere omtale, eller jeg har måske ikke hørt ordentlig efter i timen. knus morkaren.

Alfie sagde ...

@Morkaren: Tusind tak skal du ha´

Prøv at se hvad Dorit skrev:

http://doritsblog.blogspot.com/2011/01/sa-er-det-nye-ar-blevet-15-dage-gammel.html

Alfie sagde ...

@Karina: Mange tak - jeg har altid kaldt dem tuborgklammer! :-) Kan se på pakken at de på engelsk hedder brackets.

Alfie sagde ...

@Inge: 1000 tak:-)

Alfie sagde ...

@Gitte: Tak :-)

Jette Munkbøl sagde ...

Super flot LO:)

Vivi sagde ...

flot lo du har alvet....

Vivi sagde ...

....lavet, selvfølgelig....

Hanneby sagde ...

FLot LO Alfie..

Og jeg vil gerne være med i ding PIF... ( paf puf .. ha ha )

Ses snart

Pia sagde ...

super flot lo

lonol sagde ...

Lækkert layout. Så fik du alligevel gang i et layout, midt i alt smash`eriet =D
Jeg springer pif over

Annette / aka sagde ...

Superflot layout. Og fornemt med nytårstaffel i den klasse.
Jeg er ikke med i PIFfen. Jeg var med sidste forår, og det er sådan en sjov og god ide.

Charlotte sagde ...

Sikke et flot layout! Hyggeligt med sådan et nytårstaffel. Fede farver du har valgt - og så kan jeg altid godt li mere end 1 foto på layouts. :)

..jeg springer PIF'en over.

Alfie sagde ...

@Jette: Tusind tak.

Alfie sagde ...

@Vivi: 1000 tak:-)

Alfie sagde ...

@Hanne: Taaaark:-) Fedt du gider være med - ser lige på søndag om der er flere :-)

Alfie sagde ...

@Pia: Mange tak.

Alfie sagde ...

@Lonnie: Tak skal du ha´. Ja der kom heldigvis et lo :-)

Alfie sagde ...

@Annette: Mange tak - ja det var flot med det nytårstaffel. Synes bare at det var lidt ærgeligt at det var på bekostning af julefesten. De aflyste den nemlig også i Augustas klasse :-(

Alfie sagde ...

@Charlotte: 1000 tak - må indrømme at jeg også helt klart er til mere end et billede pr. lo :-)

Stine sagde ...

Fint LO, er vild med den revnekant på noget af mønsterpapiret.