søndag den 1. april 2012

Ny blog/ dagbøger.

Så kom jeg lige over et par bump på livets landevej. Livet ændres og tingene forandrer tilstand. Nu er jeg så der hvor en ny blog fødes!

Det "hotte" lige nu er Projekt Life ala Becky Higgins. Synes at de er sååååå fede, men min erfaring siger mig desværre at jeg aldrig ville få fuldført et sådan projekt.

I 2010 meldte jeg mig til kurset "Et år i dit liv". Gik op i det med liv og sjæl og fik også lavet nogle dejlige bøger. Men det var svært at få lavet de sidste par måneder med samme energi som med de andre måneder. Mine bøger kom til at se således ud:


I 2011 prøvede jeg igen. Lavede en "dagbog" lidt ala Becky Higgins med plasticlommer og med en del hybridscrap. Synes selv at den var blevet god:


MEN jeg nåede kun til juli måned!!!!!!

Så kom SMASH bølgen. Det gode ved Smash er for mig, at der ingen årstal er på. Jeg har ikke noget jeg SKAL have færdigt. Fandt denne tut på en Smash:





Update: Satte lige part 2 af tutten ind.

Fik lavet denne Smash efter tutten:


Forsiden er lavet af pap, chipboardbogstaver og "grimme" bobbel stickers der har fået en omgang gesso og distress ink.

Ps! Må indrømme at jeg også lige har bestilt en Smashbook fra K&C, men kun fordi man endelig kunne få den i GRØN ;-)

Hvad med dig? Er du også igang med projekt Life, dagbog eller Smash? Eller måske noget helt tredje? Hører gerne om dine projekter.

Læg meget gerne en kommentar - det luner så dejligt.

17 kommentarer:

Britt sagde ...

Du er altså bare for cool :) Godt lavet!!

Anonym sagde ...

hvor er det bare nogle lækre bøger, er vild med dem alle sammen :) man har lyst til at se mere.
Tillykke med din nye blog, glæder mig til at følge med.

Jeg har både smash og project life om elsker begge dele. Synes det er meget inspirerende projekter som gør min hverdag lidt sjovere:)

God søndag

Alfie sagde ...

@Britt - Tusind tak.

Alfie sagde ...

@Maria. Takker mange gange. Var lige på din blog og se dine inspirerende smash bøger. Sååå lækre.

Hanneby sagde ...

Velkommen tilbage du skønne.... glæder mig til at følge med hos dig igen .... :)

Knus fra mig...

Alfie sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Alfie sagde ...

@Hanne: 1000 tak - glæder mig til SAM :-)

Dortesjs sagde ...

super flot arbejde,men gør det noget du mangler det sidste du taler om.? flot flot og tak for de små film

Alfie sagde ...

@dortesjs: mange tak - hvis det er dine projekter du mener, er det helt okay at du ikke skriver dem her :-)

Eva (Fister) sagde ...

Ha ha, måtte grine lidt, da jeg læste dit indlæg. Jeg har også en del halve "års-bøger" liggende og to næste ubrugte smashbøger. I år er jeg hoppet på Project life, men er kun nået til uge 5. Bortset fra det, så er det du har fået lavet lækkert :o)

Alfie sagde ...

@Eva: Ja der er nok mange der har et par halvfærdige dagbøger liggende. :-)

Karina Beck sagde ...

Kanon lækre albums, du har lavet!!!!!
Jeg laver jævnligt Smash. Derudover har jeg en stor bestilling fra USA på Projekt life. Jeg har dog tænkt mig at lave det om måneder og ikke uger, da jeg ellers ikke tror, at det lykkes for mig.
Velkommen tilbage til blogland.

Alfie sagde ...

@Karina: Tusind tak skal du have - det er super dejligt at være tilbage. Har fulgt dine smash på pinterest - de er meget inspirerende.

Dortesjs sagde ...

øhm den forstår jeg ikke... det er jo dine ting jeg roser ? ikke mine egne..ti hi...

Linda K sagde ...

Hvor er det bare en fed smash book!!! Guuuud jeg tænkte, at jeg bare IKKE ville lave sådan en, men yes, nu kan jeg da se ideen! Tak for den :D
Nu vil jeg også lave en. Den er bare rigtig rigtig fed!

Alfie sagde ...

@Linda: Takker - ja jeg synes også at der helt klart er muligheder i den smash :-)

Alfie sagde ...

LOL - jeg misforstod dig, troede du mente om det var ok at du ikke skrev om dine projekter :-)