lørdag den 7. juli 2012

Cirkus Dannebrog og en julepæl!

Lidt layouts.

Traditionen tro var vi med olderne i cirkus Dannebrog sep. 2010 (digitale stempler fra Cre8tive Hands):


Ved ikke om nogen husker at jeg skrev på min tidligere blog, om den "julepæl" som vi i julen 2010 dansede rundt om i min fars forsamlingshus, da da det rigtige juletræ ikke kunne trækkes ud fra hjørnet pga. ledningen til julelysene:


Er vist lige inde i en periode, hvor jeg laver mange collager. Bruger det meget hvis der ikke er nogle specielt gode billeder fra episoden. Hvad gør du? Bruger du collager?  Eller scrapper du bare ikke episoden, hvis billederne er dårlige?

Fra idag har jeg og ungerne ferie!!!!! JUUUUUUBIIIIIIIIIIII!!!!!!

Rigtig god weekend til alle :-)

5 kommentarer:

Mette Hvistendal sagde ...

Super søde loer. Jeg laver ikke loer men tit mini albums og der kan jeg godt finde på at lave collager
God ferie

Jytte sagde ...

Dejlige layouts .. skønne farver og skøn collage-stil.

God weekend/ferie fra en også ferieramt :)

Jean sagde ...

Sjovt lavet!
Sjovt med juletræspælen :)
God weekend...

Thanni sagde ...

Det er nogen super fine LO'er du har lavet - synes det er fedt med collagen :)
Jeg bruger aldrig collager på LO'er - hvis jeg VIL scrappe en historie, så bliver den scrappet uanset om der kun er knap så gode billeder ;)

lonol sagde ...

Fine layouts du har lavet.
Sjovt med den julepæl =D
Jeg har aldrig prøvet at scrappe collager.
Mange fotos ender altid i et minialbum.
God ferie til dig og ungerne